Mysig fredag

Hyfsat lugnt i skolan, lite film med godiiis! =D

.. och bobban såklart! ;)

Sedan skulle man ju träna, fast man kom 30 minuter sent till ett 60minuters pass. HAHA, anledningen till det var att jag och majsan sprang runt i vallentuna för att fixa en present till vår käre vän johanna som fyller år imorgon! =D Wohooo! Det kommer bli så bra så! =D

jag och majsan! =D


Efter träningen drog jag och några hem till den lilla pluttegrisen som fyller år på söndag, bebbelitoo! =) vi hade lite myspys med tacos å så. Det var mys och roligt som vanligt! <3 Vi tittade på pirates, åh jack sparrow är så snygg. mumsi. :D
När det var dags för att åka hem kom min käre pojkvän och hämtade upp mig åså åkte vi till honom och sov. Det var också mysigt.

Det var en bra dag, med några snedstepp som att jag missade bussen. Att det var dåligt utbud på det vi behövde och a, att det blev så stressigt till träningen!


Tack för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0