Ormsta/DE - Segeltorp

Vinst!!!!
Igår var det match på kvällen, åguuud så spännande och roligt det var! Skönt att jag fick göra första målet, jaja. Ibland får man skryta lite. Det var bara liiitee jäävligt jäääätte snyggt! =D Friläge och sen rätt upp i kryllan!  Myys!



Reslutat
3-1
Skott
25-13



Idag är det träning med laget igen.. Men först ska jag gyma med martin i min klass efter skolan och sen hem och sooovaa! =D... Med tanke på att jag pluggade till mitt historia prov halva natten och dagen igår så behöver jag nog det. Kanske, eller? Hade provet precis, det gick nog bättre än väntat iallafall, hoppade över några men jag gjorde iaf tillräckligt bra ifrån mig så att det blir ett godkänt. Innan kändes det som ett ig. Men nu är det lugnt! =) om jag inte missuppfattat hela provet, men det skulle jag inte tro.





Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Det var ett helt sjukt snyggt mål! Kul att du kom med i tidningen också! :D



http://vallentunasteget.se/sport/1.64411

2009-01-26 @ 19:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0