Sol & Skridskor

Vad kan bli bättre? Jo, att man njuter av det tillsammans med sina bästaste vänner.
Orkar inte skriva så mycket, låter bilderna tala för sig själva! :)

från vänster: Sophie, Sara, Jessica, Hanna, Michan


marias mamma eva reste på sig precis


ollebolle med valle i kopplet i täten


Allihopa utom jag då förstås som är bakom kameran.
från vänster och runt bordet:
Bebbe, tovsson, sivan, michan, goofy, emma, sophie, dumbo (sara), majsan, olle, laura, teresia


sebban trycker i sig sin burgare, å titta på hur han försöker gömma sin coca cola också!! fyyy ;)



jag kör  x:et


från vänster: hanna, emma
fina flickor. =)


ollebolle, såå schteeekiig med coach brillor och hennes snygga haat.


jag och älsklingsbebbe på isen! =)


En dag fylld med glädje.
Nu är jag så trött så trött och ja, jag ska alldeles strax städa mitt rum. Någon gång ska jag ta kort på mitt rum när det är fint och rent. Blir inte nu, för jag måste grovstäda för att det ska bli så. Mitt rum är faktiskt ganska fint. Hursomhelst, GOOODBYYYE! <3

Kommentarer
Postat av: christina

Hi Emelie,



Looks like a beautiful day on the ice. Thermos with chocolate and sandwiches probably tasted great too. When it comes to take a picture of your room when it is clean and organized you will have to take it fast because it is ruined in no time at all. I think.



Puss Puss grandma





2009-01-17 @ 21:31:18
Postat av: Emelie

Hahaha, dont worry. I will make up a day when I´m going to clean it all up! =) But that is when the time is ready for it. Haha.

However, I didnt ate any sandwiches or hot chocolate, I took a coke and an hamburger. American food you know ;)

2009-01-17 @ 23:31:23
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du la upp bilerna Emelie!:P:Dhaha

2009-01-20 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0