in summer days just pass by

Dagar som kunde varit värda att skriva något om men som det aldrig blev något eget inlägg för kommer här

Tisdag
Denna dag skulle jag övningsköra, LÅNGT. Enda ner till Vingåkers factory outlet, inte nog med att deras kläder för tjejer var ganska illa så var det ganska påfrestande med 4 andra personer i bilen också. Som min fyndiga lillasyster sa under resans gång "Nu börjar det bli lite väl otrevligt här" var ett bra citat för att visa hur bilresan var. Men det kanske ingår i övningskörandet? Ömh, skulle inte tro det. Nu har jag iallafall övat på det, haha!
Vi åkte förbi en hel del vackra landskap och en himlans massa höbalar, se bara!!! Och det där var ändå bara dem man såg från den vinkeln. Det stod säkert 10 rader till bakåt, helt enormt!!



Torsdag
Bad i waxholm med familjen, vi åkte till Eriksö och badade och senare på kvällen åt vi middag inne i waxholms stad. =D Jättemysigt var det. Medans pappa lekte med min telefoniii så tog han kort på mig och min syrra, vi har en jättedyster bild på oss men vi tar den finaste. =) Kanske har pappa fler bilder, men han är inte hemma nu så det får bli en annan gång.




Fredag
Denna dag spenderades hos familjen Rosendahl Nilsson tillsammans med min pojkvän som trot' eller ej faktiskt bor där. =) Vi mös i solen och hjälpte till inför Sofias (Niclas systers) konfirmation som skulle vara dagen efter. Även en bild togs denna dag, flitigt va ? ;)
denna bild var inte den snyggaste men minst suddigaste, så vi bjuder på den


På fredags eftermiddagen bar det av till jobbet, stod i kassan större delen av tiden.


pössis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0