Även kussen klarade av det iår! Graaattis! =D

HAEELLLOOJ! =D

Idag har det varit söndag. Någon som missat det ?! Säkert! Dagen började hos Niclas eftersom jag sov där. Sedan bar det av hemåt då vi senare skulle iväg till Trosa för att fira min kusin som tagit studenten. En trevlig men kall eftermiddag spenderades där tills det bar av hemåt igen för mat. Mums vad gott det var med maten idag ! =D (kors i taket mamma) Jag körde både dit och hem förresten, hem höll jag fan på att somna .. Men det gick bra! =) Var jobbigt att köra så långt på typ motorväg samt sjuuukt långa raksträckor. Fick iaf åka färja med bilen första gången, alltid en ny upplevelse. Alltså.. Det är inte första gången jag åkte färja med bil om ni trodde det utan första gången som JAG fick köra upp på båten. Hajar ni ?! =D BRA! Är trött om ni inte redan märkt det ?! Skriver otåligt. Well.. Efter maten åkte jag till Niclas, sedan var jag där och nu är jag hemma igen och ska sova snart!

Bjuder på en bild på Micke och sedan en på hans plansch som var så söt. Haha!







Nu är det nog sängdags för min del. <3 tjingeling!

Kommentarer
Postat av: christina

Such nice pictures of your handsome cousin!!

Good job Mikke!

P S Do you really need to take the ferry to Trosa??

Just wonder...

2009-06-08 @ 05:26:42
Postat av: Sus

Du är jättefin i klänningen och koftan! Jag är ute efter just en sådan kofta, kan du tipsa om var man hittar en?

2009-06-08 @ 09:46:18
Postat av: Emelie

Gina Tricot köpte jag min på. De har alltid olika koftor som är som den där. Sedan finns det typ överallt! =) H&M. och a, massa ställen.





No grandma. We were just finding a new way to get home from there. =)

2009-06-08 @ 11:56:37
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.



Du får jättegärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-06-08 @ 12:04:11
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Sus

Tack för tipset! :-D

2009-06-10 @ 10:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0