detta var vad jag fann idag och vad plånboken tillät



Schwartzkopf - Got2b
en godluktande hårspray, mums till sommarn.
en kär vän till mig har gett mig iden, tack majs!



Kappahl - Linne
ett volanglinne, endast volang i fram som är korallfärgat med ljusare blommor.
rätt somrigt och jag har länge letat efter något volangigt liksom. haha



Euro Sko - Roots
ville ha ett par gladiator dojor, som alla andra jag vet. men har aldrig hittat några fina
så det blev dessa typ sandaletter istället, funkar lika bra. jag är iaf nöjd!

Kommentarer
Postat av: Laura

hallonspray?!:P

2009-06-19 @ 10:33:31
Postat av: Emelie

Yay! :D Precis Laura! =D

2009-06-19 @ 18:14:48
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0