En bild säger mer än tusen ord

Har haft för mycket att göra eller bara inte varit hemma för att blogga. Men nu har jag jobbat och jag är tillbaka at niclas place. =) Har däremot tagit en del bilder som jag tänkte att jag kunde bjuda på!.. Here they are.


Fika på biscotti



Karin å Majsan på grööönaan. ;D "åhnej, ät inte upp mig"


Vi såg NRJ in the park, med knappen och hakim! =D


Jag och Emma satt och njöt av stockholm och tog en bild


Medans de andra tuffare åkte något galet så tog vi en sväng i lustiga huset...


Det tyckte emma var, JÄTTEKUL! =D


Se hur fint stockholm är! =) Okej, man ser inte så mycket.. =D


Vi spelade och Karin vann! =D


På fredagen var det dags för fika hos farmor


Jag blev hämtad hemma av syster,
nu fick jag henne då hon tjuvkikar på mina betyg!!... Ajabaja! =D


Sedan var det time för födelsedagskalas hos Niclas! =)




Sen fick två pojkar för sig att raka håret, och sno min mat....




Tack för mig. (=

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka fruktansvärt fina bilder du lyckades ta på Grönan! =P

2009-06-13 @ 22:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0