en dag i upplands väsby

Hej och Hallå!

Idag har jag jobbat, vi har nog haft säljrekord på jobbet. ALLT var verkligen slut, nästan i alla fall... Nuggets, juicer, mjölk och ja massoor. Det var jobbigt men kul, det är kul vid rusherna även om man blir helt slut. Det går liksom fort allting. =) Innan jobbet tog jag en sväng förbi Väsby centrum och kikade runt lite, det blev faktiskt några få inköp tänkte att jag kunde visa vad jag köpt i ett senare inlägg när jag fått duscha. =)
Hemma sedan igen så kom Niclas förbi en sväng, han ska till Grinda under midsommar. Medans jag jobbar hela helgen. Idag, imorgon, lördag och söndag. Vad sägs om det ? Man får vara lycklig för de pengar man får kanske! =D Hahaha. All for the money, yay!



Nu ska jag duscha sedan kommer jag med lite photos. pöööss, <3

Kommentarer
Postat av: christina

Hi honey bun!

It sounds like you are busy at the MacDonald's.

Shouldn't be any problem for you since you are used to much more stressful situations playing hockey!

Remember to make money and bring it home before you buy anything. Isn't it pretty full in your closet by now? (I mean on the floor) Ooops.

Time to have a garage sale,

Love from grannie

2009-06-19 @ 05:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0