fredag - jobb

denna dag skulle vara min lediga dag, men icke sa nicke. min chef ringde och sa att jag behövdes och ja, jag jobbade typ hela dagen. men det var okej. =) fick göra massa olika saker. det är alltid kul.

Stod lite i kassan, var ute i solen på skräprunda, gjorde sallader, stod i DT 3;an och DT 2;an. Ja det var väl typ det. =)
DT 3;an är den del av drive through som lämnar ut maten. Och DT 2;an är den del som tar betalt.



Efter jobbet var jag kvar lite med madde och så, sedan körde jag hem henne. Tog en snabb sväng förbi min lilla älskling som förövrigt var jättetrött! han hade jobbat elva timmar idag, så jag förstår honom! :) Sen hem, och ja. Vara hemma. =) Skönt!


Imorgon är det jobb igen, förhoppningsvis en kortare dag.
Nu är det duschen sen sängen.
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: christina

Tjosan,

Looks like your employer has discovered that you are a very trustful and hardworking person.

Keep it up! You never know when you are going to need those references.

B4N !!

Love from us



2009-06-27 @ 00:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0