Heeelg!!!! =D

Hej och hallå!
Jag har inte varit hemma så mycket under helgen eller haft tid då jag varit tvungen att plugga. Har därför inte hunnit blogga något. Men i alla fall, på lördagen vaknade jag upp tillsammans med min pojkvän. Vi hann inte göra så mycket mer än lunchen för han skulle iväg till danderyd och spela fotboll så jag åkte hem och hemma satt jag och pluggade. Sedan så åkte jag iväg till Djursholm och hade myspys med tjejerna. Efter maten så fick vi för oss att cykla och hyra film, men ställe efter ställe var stängd och det slutade med att vi hamnade i Mörby Centrum. Haha. Väl där plockade vi på oss 2 filmer och en massaaa godis! =D Sedan var det nära att vi inte fick hyra då alla glömt legget hemma.. Haha, det sög ju tyckte vi men vi fick betala, eller hanna fick betala överskottsavgiften. =)

Sedan skulle vi hem igen, haha. Hanna och Lina hamnade på efter kälken så vi tappade nästan bort dem. Men vi fann dem hemma igen. =) Väl där insåg vi att vi skulle komma hem jääätte sent om vi skulle åka hem allihop så vi bestämde oss för att sova över och det gjorde vi. 5 tjejer på 3 madrasser, det ni! ;) Okej att de tinte blev så mycket sömn.. Men ja. Haha, roligt hade vi i alla fall! =) Det kommer lite bilder i ett separat inlägg när jag kommit hem!

Sedan var det ju en söndag också, gjorde inte så mycket mer än åkte hem från Hansi och sedan hem och plugga. Ett kort avbrott för träning. Sedan var jag och mamma förbi hennes jobb för att fixa iordning mitt hockeyjobb! =) Woho! Det blev faktiskt snyggt. Ska lämna in det idag har det här brevid mig... Är i skolan förresten.

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0