Lördag - fotbollskväll

Hej och Hallå.

Jag är dålig på att uppdatera på helgerna. Har så mycket för mig... NOT! Bara det att jag inte sitter vid datorn lika ofta. =) Sedan är man inte lika sugen på att blogga. Men nu har jag lite tid iaf. Igår, lördag jobbade jag som sagt, sedan åkte jag direkt till Niclas där väntade vi på Anna och Benni som skulle komma och se på fotboll med oss samt äta all mat som var kvar från studenten. Vi gjorde ett bra försök men maten finns fortfarande kvar. Haha.

Fotboll var det ja, Sverige Danmark. Någon som missa den? Okej, vad synd för er.. Eller nej . Matchen var sämst som alla andra fotbollsmatcher. Haha, och Sverige var ännu sämre! Pinsamt Nilsson.. Whatever, jag bryr mig inte ! =D



Efter fotbollen åkte dem hem och jag och niclas fastnade framför tvn yttligare någon timme. Det var någon as härlig film, taxi eller något hette den. Den var bra iaf! =D

pööösss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0