tisdag - mysdag med tjejerna

Hej och Hallå.

Eftersom solen lyst typ hela veckan gjorde den faktiskt även det denna tisdag. Konstigt va? Hur som helst.
Jag, Majsan och Bebbe var hos Bebbe typ hela dagen och bara solade, gjorde sjukt god mat och ja bara var. Det var galet skönt å mys. =) Vad går upp emot två bästa vänner, lite sol och god mat. Måste säga att jag drack smoothies och gillade dem, och de accepterade de som ett bra betyg eftersom jag tydligen är kräsen. Haha. Jag vill bara ha god mat juuu!!!

Jag hade kameran med mig men var inte sååå flitig. Här är iaf typ de bilder jag tog. =)

Solstolarna, och ja.. Jag fick ligga på marken till en början det gav resultat.


Johanna avnjuter en smoothie med smak av Jordgubb och blåbär. =)


Vi lagade god mat som sagt! (klicka på bilderna för större version)
 
Här är resultatet av maten!


Goottt med Ciabatta bröd och Nutella. Visst majsan ? :D


Här är resultatet av att jag låg på marken. Ömh, på mage typ hela dagen.
Lite mörk bild, men det var inte så lätt.. =D

Kommentarer
Postat av: Karin

HA HA!!!! Läcker bikinilinje ;)

2009-06-27 @ 12:54:45
Postat av: :)

Har du nån bild på andra sidan? :)

2009-07-04 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0