Onsdag

Ja, som ni kanske förstod blev det inte många timmars sömn i natt. I alla fall inte tillräckligt många för att gå upp vid halv 8 för att pallra sig iväg till skolan. Bara sådär i en parantes måste jag påpeka att jag faktiskt CYKLADE till skolan i ösregn som tidigare nämnt i ett annat inlägg. Väl vid skolan upptäckte man att vi inte ens behövde vara i skolan, det var inte en kotte där! Tror ni jag blev glad ? Naej. Robert och Martin var där och de hade massa att göra så jag satte mig vid dem och spelade enda tills lunchen då vi åt gott för att sedan bege oss vidare mot Kvarnbadet för att bada i regnvädret. Inte heller så piggt.



Efter badet slängde jag mig in i bastun för lite värme, det blev ett kort besök då jag tordes upptäcka mig själv som liten. En liten skrikig unge tillsammans med en hel del tjejkompisar på kanske 8-9 bast i en bastu med killbastun brevid. De skrek till varandra och bankade över till killarna, precis som man gjorde när man själv var liten. Kommer ni ihåg? Jag gör det iaf och nu sådär i efterhand när man sitter här, lite mer åldrat inser man att det är en av de saker man kanske ångrade att man gjorde. Men det förstod man inte då. Av ren förskräckelse tog jag mig ut ur bastun och jag överlevde ombytet. När jag var klar fasade jag tanken över att gå hem i regnet enda tills tanken slog mig att en vän i klassen faktiskt tagit körkort och vi skulle åt samma håll. Jag har aldrig varit så lycklig!!!!..... På hela den dagen iaf. Haha. Trodde jag det.
Niclas kom sen också, vi tittade på en film och bara vilade. Jätteskönt, precis vad jag behövde innan.... JOBBET.

Ja jävlar, jag skulle jobba också. Jag tröck i mig en alvedon för att lindra smärtan i huvudet och sedan bar det av till jobbet. Det gick ändå bra idag, det var rätt roligt faktiskt. Sedan hämtade pappa mig, det ska han ha cred för! =) Tack pappiii!


Puss, fler dagar kommer snaaart! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0