Alla missade dagar

TJUUUUEEE!

Jag har antingen inte hunnit, orkat eller haft tid att blogga.
Pappa och syrran åkte till fjällen i onsdags, igår rättare sagt. Det var vad dom gjorde, jag å andra sidan blev kvar här hemma med mamma. Så onsdagen spenderade jag först i skolan, sedan åkte jag och min vän michaela till täby. Det blev några fynd, en tråd, några pärlor och en fin fin skinjacka ! :) Alltid kul! Fast nu är plånboken ganska tom, mamma skulle dock sponsra lite, tack gode gud! Efter täby åkte jag hem för att sedan åka och spela match mot öhlinslaget. Vi förlorade med 6-1, så nog om det. Haha!


Första bilden är på mina pärlor, andra en dålig bild på min nya jacka, den tredje är på en ganska komisk bild från matchen. Om ni kollar kanske ni förstår, klicka för större format! =) Bättre bild på jackan kommer, I promise!!

Idag däremot var jag i skolan, slutade 13.40 det var skönt. Då gick jag gurra elin och martin runt i lite second hand butiker. Hittade inte det jag ville ha men det blev en söt liten kopparask till mina pärlor och sådant! =) Mysmys.
Solen sken idag ocskå, det är så himlans härligt!! Men det var kallt.
Efter våran lilla rundtur så åkte jag och niclas hem till mig och var där en stund innan det var dags för träning! Det var väl kul, men det var segt som fan. Jag och majsan gymmade innan.
Har dessutom fått höra att jag är "tjejen med låren". Haha, tack så hemskt mycket. Det värmer! xD


Min lilla söta kopparask.



Anyway, goodnight fellas! <3


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej tjejen!

En sådan där kopparask hade vi hemma hos oss när jag var barn. Den hade vi strösocker i. :-)



Kram

2009-03-27 @ 07:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0