En söndag, ja .. Vad mer egentligen?

Precis, idag var det söndag. Dags för hockeyskoleavslutning för våra små flickor damlaget har tränat under en tid nu. =) Det var kul, vi fick blommor av en söt liten tjej och a. Tjejerna verkade ha kul. I slutet spelade vi match, Damerna mot Hockeyskolan. Damerna förlorade. Haha.



Sedan åkte jag hem, oroade mig för hur dagen skulle bli. Skulle förmodligen ha skitråkigt. Men så blev det icke, jag och pappa tog ut alfan ur garaget och tog en sväng till farmor. Där var pär och pontus, alltså min kusin och hans pappa, med deras nya vovvsing. Den var jättesöt. =)
 

Efter farmor blev det städning, alltså.. Jag städade klart det sista och såhär fint blev det! =)





Sådär ja, nu var allt bloggat och klart. Nu är det dags för pappa och mig att transportera oss upp till ishallen där pappa har match. Jag fick hänga med och niclas ska döma. =)
Så tjingeling, vi hörs imorgon! =D <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

SNYGGT!!! Försök att hålla det snyggt nu en vecka så att du inte behöver städa om redan till nästa helg. Kram mamma

2009-03-08 @ 20:56:18
Postat av: Olivia

Hade han varit ute o tittat på bilen i fredags efter ngn repa?:Phaha ♥

2009-03-08 @ 22:07:44
Postat av: Sivan

Haha men olle då!

Dutti du e empis :D Vill du städa på mitt rum oxå? <3

2009-03-09 @ 17:01:44
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: porrbobban

vad snyggt rum du har!

2009-03-09 @ 22:20:02
Postat av: Olivia

Emelie har du hittat sommarjobb än? om inte så har jag en sak och visa dig imorgon;D

2009-03-09 @ 22:55:18
Postat av: Emelie

Nej olivia, det har jag inte.. :( Måste skriva ihop ett cv. Men det verkar gå åt skogen. Vad har du hittat ? :) Jag har funderat på Donken i Väsby.



Och sivan, aldrig i livet. Har nog bekymmer med mitt rum. Haha.



Och porris, tack! =D

2009-03-10 @ 11:35:51
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Olivia

Mamma hade hittat ngt att man kunde åka ut till en ö i skärgården o jobba. Det finns vandrahem och café där;D Man får bo där och jobbar typ 5 dagar i veckan. Asbra med pengar då tror jag.

Jag tror jag ska söka dit.;)

2009-03-10 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0