Mamma, en dagshjälte!

Hejsan hoppsan!

Idag började jag dagen med träning, såklart frukost och väckning av niclas också. =) Träningen var rolig, det var mycket spel och det äger!! Sen blev jag sur på Björne och det tyckte han tydligen var jättekul så han fortsatte att jävlas med mig! Men, sånt får man ta I guess.. :P Efter ispasset var det dags för första springturen, för min del alltså. Första på typ 3 år!!! Vi skulle springa i ca 30 min för att skaka av oss allt vi hade i benen. Det var skönt ett tag, men nja.. Springa är INTE min grej tror jag! Vid en uppförsbacke fick jag kramp i allt nedanför höfterna och ner, haha! Inte skönt!!

I alla fall, sen skulle jag hem och jag trodde jag skulle till niclas direkt efter. Men icke sa nicke för så blev det inte. Han skulle gyma eftersom gymmet stängde tidigt. Så efter jag tjurat ett tag kom mamma och räddade min dag. Vi tog vårt pick och pack och åkte till täby C å shoppade litegranna. Det var trevligt det med! =) Mamma köpte ett par leggins och ett par jäätte söta, men helt vanliga skor till mig. Tack mammi!




Nu är jag hemma, ligger och myser i min säng. Ska snart äta och sedan åka upp till ishallen där niclas är. Han skulle fixa myskväll till oss eftersom han inte kunde vara med mig idag. :) Det ska bli mys iaf!!
Men , puss på er! =D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att mamma finns ibland. Kram

2009-03-21 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0