Rimbo

Hejdär!

Idag var en sådan dag man fick sova ut, skönt! Niclas gnällde som vanligt på att jag tog plats, jag gav honom förslaget att lägga sig över mig men nej det tyckte inte han lät bra. Så han fick ligga där inklämd in emot väggen. =D Så det kan gå! Efter frukosten, vilket var ganska sent.. Så åkte vi hem till mig för att hämta pollen. ;] Vi skulle till Rimbo ishall för att titta på min käre far som spelade div 4 turnering. Det var väl sådär, eller det var kul att se. Men de var inga bra lag direkt, haha! Sorry papps. Vi såg 1 och en ½ match, där sedan åkte vi hem.

BILD KOMMER!

Väl hemma sedan låg vi bara och slappade i soffan, jätteskönt!!
Nu är niclas uppe och dömer Vallentuna Vets +55 orna. Hoppas det går bra för honom. Nu ska jag duscha, sedan sova. Natti! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0