Sicken dag!

Hej ! =)

Idag började dagen med nationella, tror/hoppas jag klarade sista frågan. Det vore ascoolt! =D Eller roligt kanske... Hursomhelst. =)
Efter det hade vi låång håltimma, då åkte jag robban och gustav hem till mig för att ta ut min söta lilla vovve och hämta min telefon som jag glömt hemma. AAH! Robert satt å spelade guitarr, gurra satt vid datorn och jag satt och kollade på tv. Haha. Sen åkte vi tillbaka till skolan igen, då var det inte min lektion iaf.. Så jag träffade elin, marie, danne & olivia en stund. Innan jag åkte hem.

Och juste, under nationella proven så hörde vi en smäll och några polishelekoptrar en stund efter.. Det var alltså ännu en tågolycka här i Vallentuna, en gammal man hade blivit påkörd av tåget då han satt i sin bil och förmodligen fastnat emellan bommarna. Ganska läskigt faktiskt. Såhär såg bilen ut, fattar ni att han klarade sig eller ? Den här killen hade änglavakt för det var bara hans säte som var hyfsat normalt!!


Detta är då en toyota avensis med regnummer SEY 911, om ni vill veta. =)
Och jag ser nu att även jag har fastnat på bilden. I höger hörn. =)


På tal om mig ska jag visa er min "uteoutfit idag". Mysmys med vårväder!


Pyss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

That is a cool girl!

Hope you did well on your test today too.

A big hug from us

2009-03-31 @ 19:24:24
Postat av: Anonym

jag tog fotot......

ofta du kollade regnumret haha xD

förresten fett mysig hund!

2009-03-31 @ 21:32:53
Postat av: Emelie

Sådan mormor sådant barnbarn vet du väl ? =D



Och ja robert, det var bara för att gurra sa att man kunde smsa vägverket. Haha! =D

2009-03-31 @ 22:31:02
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Olivia

Är det Emelie "dektetiven" Karlsson på bilden?:P

2009-03-31 @ 22:51:46
Postat av: Gustav

Hejsan! Nice outfit by the way :)

2009-04-01 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0