Thank god I´m still alive

Jahaja, igår var det Fredagen den 13de, otursdagen. Inte bara det det var också Jasons födelsedag.
Ja, jag och tjejerna var och såg fredagen den 13de igår. OMG vad läskig den var, det var nära att jag nockade Sara ett antal gånger. xD Eller klämde sönder Majsans ben eller knä kanske det var. Haha! Det gick ändå ovanligt bra att somna igårkväll, trotts a Filmen..




Men en dag består ju inte bara av en kväll,  så jag ska börja från början istället.
Jag vaknade, åkte till skolan. Kors i taket! Haha. Sedan efter skolan så åkte marie, jag och martin hem till mig för vi var tvungen att fixa till mitt cv in i det sista för att sedan åka till donken för att lämna in det. Gud så nervöst det var. Men tjejen vi träffade var snäll förutom att hon babblade på om hur liten jag var och blablabla.. =P Hon avslutade med att "jag ringer dig sen".


Sen efter ett övervägande om jag skulle åka hem igen eller hänga med martin, marie och nu var robert med också till väsby centrum en sväng så hängde jag i alla fall med dem. Då jag insåg att om jag skulle åka hem skulle jag bara göra ingenting för jag skulle inte hinna åka till niclas en sväng tyvärr. =/ Men i allafall, vi kollade runt lite snabbt  sedan var det bara att åka hem igen. Hemma gjorde jag ingenting, satt mest och väntade på att tiden skulle gå så jag kunde få gå till bussen. Var inte hemma länge, men det kändes som en evighet. Tillslut gick jag iaf iväg till bussen, eller snarare sprang. För ni som hänger med vet att jag inte är så bra på att passa bussar eller tider. =P Hursomhelst, jag hann!
I mörby möttes vi upp nästan alla tjejer som skulle närvara för kvällen. Vilket var: Jag, Sivan, Tami, Majsan, Bebbe, Sara, Olivia! Vi åkte till kungshallarna för att äta, då vi först hämtat ut biljetterna. Det var goott med mat eftersom klockan var mycket och man var ganska hungrig då. Sen bar vi av till biografen och a, där skulle insläpparn typ legga mig... Men ingen annan. Jag förstår inte varför jag ska vara så liten jämt ?!? :( Buhä. Men man vänjer sig. En dag kanske man är tacksam...



Aja, nu måste jag hjälpa till. Min syster ska konfirmeras idag. =D Heeejdååå! <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha det va ju kul att du behövde visa legg men inte sara;D

2009-03-15 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0