Vinst mot Hanviken

Jahaja, nu var semifinalen spelad och det blev vinst med 9-2. =D Vilket betyder final i hovet på söndag!



Igår vaknade jag upp tillsammans med min pojkvän, hade en låång sovmorgon och sedan drog vi iväg till skolan. =) idag skulle vi titta på skolans musikal, jag tyckte den var bra så jag bestämde mig för att se den idag igen. Så det var det jag gjorde.
På kvällen igår hade vi träning också, det gick helt okej. Det var jobbgit som fan. Vi körde typ 3 mot 3 hela träningen. Uscha. =D
Idag var jag ledig från skolan också, då med ett undantag jag var där för musikalen. =D Efter musikalen gick jag till massagen. Gud så skönt det var!!! Hon tyckte som vanligt att jag var så stel och för muskulös och hon förstod inte riktigt hur jag kunde röra mig så smidigt ändå. Haha, det var ganska kul för är jag smidig ?! Nej, inte direkt! Haha! Efter det gick jag och hyrde en film och sedan skulle jag ta spruta, men när jag kom de första stället hade de stängt för en halvtimma sedan och sen när jag kom till det andra stället så hade de stängt för 10 minuter sedan. Det var lite surt så jag fick åka hem. =P Får ta sprutan imorgon istället.



Idag är det bara hockeyledigt som gäller, har ingenting förrän söndag! =D Ska bli skönt att vara ledig lite, känns behövligt!


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi har träning på lördag;D

2009-03-12 @ 20:16:59
Postat av: Niclas

den ledigheten är du värd älskling,



Oliva, Häng med!!! Hon ska inte träna på lördag. Hon ska tillbringa tid med sin underbara syster! :)

2009-03-12 @ 21:28:20
Postat av: Anonym

Ja, och vad ska du göra då Niclas? Tillbringa tid med din underbara "svärmor" :-)

2009-03-12 @ 22:42:19
Postat av: Emelie

Hahahahahaaha, alltså.... Ingen kommentar till detta.

2009-03-12 @ 23:05:19
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha men Emelie du måste ju träna:P:D

2009-03-13 @ 11:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0