Bollarna börjar falla på plats

Eller ?
Jomen, de gör nog det. Fixade kartprovet idag, snart klar med hockeyarbetet sedan är det bara en grej imorgon och jag har börjat på agenda 21 arbetet. Det känns bra. =) Hockeyarbetet är jag mest nöjd med och jag tänkte fråga.

Ska jag publicera hela mitt arbete här så att ni kan få läsa det? =) Det handlar om damhockeyn i allmänhet, samt lite fakta om vår klubb och mina egna tankar om min hockey och förberedelser inom träningen. Kan vara intressant för folk som vill läsa, fast kanske inte.. =P Men jag tror jag lägger ut det i alla fall så fort det är klart.



Nu ska jag göra mat, har träning snart. Har pluggat fram till nu, samt haft lite tid tillsammans med min pojkvän. Det tackar vi för! :) Sedan har jag varit i skolan övriga dagen, hade kartprov och jag fick nog vg på det. Eller vad man nu kunde få. Haha.
Vi hörs kanske mer ikväll! =) Tjofräääs! <3

Kommentarer
Postat av: christina

Tjosan,

I am glad to see that school is starting to get active before the year is over....

It seems to be mostly socializing and not much time for serious stuff. It all depend on the teachers, I guess. On the other hand you need some time to slow down and enjoy life before the summer is over.

Have fun with 'student examen' with Niclas now.

It will be, and should be,a fun time to remember for the rest of his life.

Tjingeling!

from grannies

2009-05-28 @ 18:41:14
Postat av: Emelie

Maybe because the kids after your school time are much smarter so we doesn't need to go too much in school. But, I think you are true i also beleive it all depends on the teachers.



He will! =) And I can tell my money is all gone... I hate presents and the school capitation allowance, its to low to survive.. BLÄ! Poor Sweden.

2009-05-28 @ 21:54:10
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0