Det var Valborg...

Och en mycket trevlig sådan! =)
Först var det en slapp dag i skolan också. Dagen började som tidigare nämnt med att lyssna på BV3ornas projektarbete, många hade rätt intressanta grejer samtidigt som några andra inte riktigt fått till det humoristiskt sätt. Samtidigt kanske det var bra det med? =) Jag fick inga konkreta idéer om vad jag skulle göra, men det kommer vl när man låtit det smälta in. :P

Sedan var det dags för middag hos mig, efter ett antal timmar som gick åt för förberedelser så blev vi tillslut klara. Och gästerna kunde komma. =) Det blev en trevlig kväll med god grillad mat och en hel del övning inför studentsånger. Haha! Underkvällen hade vi mästerfotografen Fabian Spennare där som tog lite kort. =) Tänkte jag kunde bjuda på några..

I väntan på maten...



Mästerfotografen fabian framför kameran och hans vän Martin.



Anna och Hunden, är de inte söta ? Haha.



Äntligen var köttet på grillen, snart var det mat och sedan tog bilderna slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0