Friday

Hej alla glada! =)

Igår var det en dag iallafall mamma kommer att komma ihåg.

Dagen började med skola, lite geografi med Rickard samt ett besök i NVs studiehall där någon Ella Bohlin från Kristdemokraterna var där och försökte övertyga oss om att vi var Europeer vi också och att vi borde rösta i valet nu som kommer. Tyvärr var nog majoriteten under 18 men annars var det väl bra. Haha!
Efter skolan fikade vi lite eftersom vi slutade tidigt, och eftersom gurra tyckte jag skulle skriva vad som hände ska jag väl göra det. Jag spille ut min 20kr cola över hela mig plus lite på robert elin och martin. Hahah. Det var väl kul ? =)
Efter det var det hem, gå ut med hunden och sen bli upplockad av pappa. För då skulle vi köpa present och mat till mammas trerätters middag för dagen.
Som presenter köpte vi ett halsband på Lilla Ztenen, en söt blus från Flash och 2 stycken böcker.
Maten har vi faktiskt i bildform också. Så jag tänkte bjuda er på ett smak-titt-prov! =) Se och Njut.

Förrätt: Croustader, några med löjrom och några med olivtapenad i.

Varmrätt: Kyckling Paella



Efterrätt: Chokladfondue med olika frukter såsom Kiwi och Jordgubbar






Nu ska jag ut i solen och mysa med min pojkvän, tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0