Gillingebanan

Jahaja, det var idag det var dags alltså, för Gillingebanan. Riskutbildningen del 2. Från början var jag helt galet nervös men det visade sig att det inte var något alls att vara nervös över. Det var riktigt kul faktiskt, i alla fall körningen. Eller nej, allting var roligt för min grupp fick en as bra instruktör. Han skämtade om typ allt trots allting var väldigt seriöst. Det var någon annan instruktör där innan och han var fett stel, blev nervös för att jag skulle få någon sådan men nej nej. Sedan fick jag köra med en tjej, snarare kvinna som hette eller heter Julia. =) Jättetrevlig tjej på 30 år som nu skulle flytta till London och hade 3 veckor på sig att ta körkortet, lycka till!! Sedan var det ju faktiskt mycket annan info och inte bara köra som jag nästan nämnde tidigare, vi fick prova på att krocka i 7 km/h. Det var faktiskt en ganska bra krock. Hursomhelst, mycket bra information!


Jag körde på banan länst till vänster på bilden där "isen" är som vitast.. =D




I alla fall, får man chansen igen skulle man lätt ta den! =D



På kvällen var jag med min älskade niclas. Vi har knappts ses eller pratat på hela veckan, jättetråkigt faktiskt. Men nu i helgen får vi ändra på det. =) Så mycket vi kan iaf..
Nu är det dags för sängen, nationella imorgon. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Sivan

Yaaaay duktig Empa. Medan du satt i bilen fick vi köra en BRUTAL fys idag igen!! Haha Aj min kropp!



Lycka till imorgon vännen!! Jag kommer få ett stort IG! ;D

Natti <3

2009-05-08 @ 01:03:00
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0