Kommer inte på någon bra rubrik så det blev ingen..

Söndag, den dagen det aldrig händer något. Citerat av min vän Robert Nilsson.
Men johodå, det hände visst saker på söndagen. Jag fick för det första en skön och välbehövlig sovmorgon, tack gode gud för den! Sedan satt jag mest vid datorn, okej.. Hittills har du rätt Bobbi. Men sedan, då jävlar började det hända grejer. Jag åkte till Danderyds Gymnasium också kallat, DAGY. Det var en riktigt rolig träning faktiskt! =) Vi körde en väldans massa olika bollsporter på bara 1 och en halv timma, plus en kort stafett. Vi hann med, Innebandy, Basket, Fotboll och handboll. Basketen var riktigt roligt faktiskt, mitt lag vann. Vi vann i slutändan också, så vi slapp göra den lilla mesiga straff-fysen som förlorarna behövde göra. =D Anyway.. Sedan var det dags för mig att åka hem för att fylla på kaloribehovet så fick jag mat, och glass !!! =D Mums. Sedan var jag med niclas resten av kvällen tills han åkte hem och jag gick och satte mig vid datorn igen. Konstigt nog hann/orkade jag inte blogga. Haha. Anyway.

Detta var en liten sak jag upptäckte förra söndagen ute på våran uppfart, fin va ? Hahaha. BLÄ!



goodbajs! <3

Kommentarer
Postat av: Porrbobban

haha jag är citatmannen, men mm, det händer visst grejer ändå på söndagar! jag blev inbjuden i sista sekunden till ett grillparty typ till en polare som fylled arton =P

2009-05-04 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0