Lördag, en dag full med överraskningar. Kanske inte överraskningar, men händelser. Absolut!!

Vaknade upp tillsammans med min älskade pojkvän, för att min käre syster kom och väckte oss. Vi skulle tydligen sjunga för min mamma som fyllde år igår. Uscha tänkte jag och efter det ville jag bara sova igen. Fast så blev det inte, utan det blev ett långt blogginlägg och sedan umgicks jag med pojkvännen min innan jag skulle iväg och ha fys och sedan ispass. Det var en bra fys, bål. Sånt gillar vi, Beach 09 eller vad säger ni brudar? Haha. Sedan var det ispass, det var ett skönt sådant, inte jättejobbigt men ändå jobbigt såklart. Speciellt skridskoåkningen i slutet, start och stopp. Usch!


Efter träningen åkte vi till mina kusiner som vi skulle fira. På mammas födelsedag och allt, lite skumt men det gick väl. =) Det var god mat och en grymt god tårta, bra gjort Charlotte! =) Sedan var det hem, fixa iordning en present till min käre vän malin som jag och niclas skulle till senare på kvällen, hon hade 18-års firande hemma hos henne. Kul! Jag tror hon uppskattade min lilla present ändå. Nu har jag ångest.. Har presenter kvar till Niclas student + födelsedag och Michaelas födelsedag.. Herregud!

Här är Malin förresten, och jag.. När vi var småttisar! =)


Nog om lördagen.. Tjofräs! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! som jag sa förut, jag gillar verkligen din present! presonlig och underbar :D man garvar lite för sig själv när man tänker tillbaka på den tiden :) tack igen för att ni kom och vi måste absolut ses igen snart! puss

2009-05-25 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0