Lördag

Det blev en lugn dag, ganska skönt dock. :) Jag och niclas var hemma hos honom och bara mös typ, ute i solen och inne framför tvn. Kan väl inte säga att det hände så mycket denna dag faktiskt. Planerna var först att träffa några vänner vid sjön och grilla lite, men så blev det inte. Utan först blev det träning, ispass faktiskt. I Stockhagens ishall. =) Det var en träning av sitt slag kan man säga, en ganska seg sådan..
Sen blev det myskväll med familjen. Jag och Sofia, min syster, åkte till Ica Kragsta för att köpa lite gott. Det var kul! Efter det slappade vi ner oss i soffan framför tvn som visade först Forrest Gump och sedan The Haunted. Första filmen var mer i min smak. Menmen.. =P The Haunted var väl spännande också.



jag har faktiskt en bild då jag sitter på "hans" bänk och har "hans" skor på mig. Haha. Kan bjuda på den lite senare. =)

pöööss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0