McD

Hej igen allihopa.

Kul att se att det är så många som börjat läsa min blogg! Kanske beror det på att jag uppdaterar mer ofta nu? Det är lätt att det blir så när man sitter hemma och har tråkigt. Ibland har man bloggdagar och ibland inte. Hursomhelst. Det var inte detta jag skulle prata om, utan McDonalds.
Jag var ju där idag, alldeles för en liten stund sedan faktiskt. Det gick bra, vet inte hur många gånger jag har hört ordet LE (!) just under denna introduktion. Men det var kul, det var iaf massa gulliga människor som ska börja jobba där samtidigt som jag och det är skönt att man får bra arbetspartners eller vad det nu heter. :) Vi gick igenom nästan allt som stod i de böckerna vi fått lite tidigare, har nog inte nämnt dem men det är iaf en himlans massa. Sedan fick vi en massa mera papper att gå igenom, även där står det LE (!). Haha. Ganska ironiskt faktiskt, men människan tar upp bäst när det är repetition. Så jag antar att det är ett måste..




Nu är jag hungrig, det fanns tydligen ingen mat. Så jag ska åka till sibylla och köpa mig något stort och gott.
Hörs sen! ;) tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: christina

Oops.

no more Sibylla for you - at least not officially.

From now on it's only Mac Donald's.

Keep smiling and good luck to you!

Love from grannies

2009-05-06 @ 22:00:43
Postat av: Mormor

Lycka till med jobbet.

2009-05-07 @ 14:59:50
Postat av: nathalie

Sv : Gud vad skönt att höra, blir glad av att folk har bra självkänsla! :D<333



Ja, jag får se, det är något som sitter i huvudet, men en vacker dag, haha ;)

2009-05-07 @ 17:40:27
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0