Morgontrött

Nu sitter jag här, klar alldeles för tidigt trots att jag snoozade i en halvtimme... Hm, konstigt ?! Är trött som satan också. Usch..
Kollade precis en av mcdonalds hemsidor som man kan boka in sig på jobbtider. Ömh, den verkar lite knasig ? För jag fattar inte så mycket, kanske ska jag inte börja använda den än.. =P Vem vet? Får fråga någon som vet.
Snart ska jag till skolan för nationellt prov i Engelska, tror det är hör och läs idag... Blä, men det är sista delen så det är bara att kämpa på till sista. Tror iaf de andra två gått bra, men det är det här som är svårt. Lyssna på typ Irländare. VARFÖÖÖR ? =(
Whatever... Det är väl bara att gissa antar jag.


Tjingeling! ;) <3

Kommentarer
Postat av: tove

provet var rätt ok. förutom skottarna som pratade, hemskt!

2009-05-08 @ 12:20:17
Postat av: Emelie

Japps! :D De sööög. Och sista delen på läsförståelsen....

2009-05-08 @ 13:49:54
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0