nu blev det visst lite mycket här

Slutspurten i skolan, nytt jobb och ja livet i allmänhet ska hinnas med .. Det är svårt, tro mig! Hur bra man än skriver almenackan, VARJE DAG blir det ändå fel och massa ändringar. Men det är väl så det ska vara, det är kul när saker händer iaf.
Imorgon hann jag inte blogga nej, men jag gjorde exakt det som stod i förra inlägget. Alltså: Skola, sjukhus, vårruset och plugg. Sedan däckade jag i sängen, otroligt skönt.



Imorse ville jag verkligen inte upp, det kommer jag inte vilja imorgon heller. Kartprov imorgon, BLÄ! Sitter och pluggar nu på svt's hemsida. Ska väl sova snart, är feeett trött. Kommer nog ändå inte prestera så jäklans mycket bättre..
Idag har jag varit i skolan, lullade runt gjorde några försök till att typ lyssna men jag skrev ned allt istället vet inte hur mycket jag orkade uppfatta idag. Var grymt trött kunde typ börja gråta om folk jävlades för mycket med mig. Sedan så var det direkt iväg till jobbet. Öhm, där var jag typ den "mest erfarna" i kassan idag. Om man bortser från handledaren som skulle hjälpa de 3 nya tjejerna samt alla arbetsledare på plats. Men annars så. =) Det var typ kul men ändå lite jobbigt, haha. Eftersom de sa det typ 5 gånger så blev det ju som ett större ansvar än vad det egentligen var. Det gick bra och jag tycker tjejerna lärde sig snabbt! =) Det är fan trevligt på mcdonalds ibland, och mitt nya smeknamn är tydligen lillskiten och det verkar vara jättekul att putta på mig. Haha. Whatever, smällar man får ta!






Juste tog spruta idag också, sista livmoderhalscancersprutan, det gick bra det också. Det gjorde ondast av alla tre tror jag. menmen... =D haha.

Nu måste jag fortsätta fokusera på provet, tjingeling <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0