Tuesday Update

Igår natt gjorde jag upp en planering för hur denna dag skulle se ut, exakt med tider och sådant. Redan då visste jag att den inte skulle hållas. Men jag har gjort ganska så bra ifrån mig i alla fall. För att

- Rummet är städat, näst intill i alla fall. Hinner inte med allt småplock just nu
- Övervåningen är dammsugen
- Jag har läst halva boken

Det är ganska bra, snart. Efter lunchen ska jag börja jobba med hockeyjobbet. Men först ska jag kila iväg och köpa lunch, rostbiff och potatissallad blire nog, MUMS! Ville inte ha några rester, tyvärr mor min de ligger kvar i kylskåpet ännu en dag.


Tjingeling. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit så ansvarsfull och duktig älskling! Jag är jätte stolt över dig!



Fortsätta kämpa med plugget. Det är de värt! :)



Älskar dig <3

2009-05-05 @ 14:51:02
URL: http://nrosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0