Trött på seriositeten

Hej igen!

Rostbiffen var underbar!!! Lika så potatissalladen. Mums!! Kan verkligen rekommendera den lunchen, blev lite sugen på grillad kyckling när jag var i affären också. Jag antar att man inte kan få allt man vill ha.. Förresten, pluggandet gick bra. Det var jobbigt dock, blev till och med frussen till middagen bara för att jag blivit så trött och utmattad av allt seriöst jag har gjort. Det är inte bra att vara för seriös har jag märkt, haha. Eller så kanske det är bra träning inför senare liv? Jag håller i alla fall fortfarande på.



Fick dock en paus då jag åkte upp till träningen, woho! Det var roligt, vi började med att lyfta lite skrot för att sedan bege oss in i B-hallen för lite landhockey. Ingen speciellt jobbig träning, men i alla fall. Björne sa att det skulle bli jobbigt som fan imorgon, men då kan inte jag vara med. Antar att jag får köra på gymet imorgon, om jag hinner så långt jag vill med plugget. Efter träningen bjöd Lina och Olle på saft och tårta. MUMS! Tack för det brudar! Lina fyllde år igår och Olivia idag, så GRATTIS på er ! =)

Nu måset jag fortsätta plugga, tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Laura

Landhockey var ju jätte kul!:D

2009-05-05 @ 22:23:11
URL: http://typlaura.blogg.se/
Postat av: Sivan

Tuur för dig att du slapp fysen pluttis! Jag grät, hanna fick typ astma, mischan ramlade på en kotte, emma var bajsnödig hela fysen så hon kunde inte köra så mkt å sen ville lina spy..Japp vi hade kul idag haha :D <3

2009-05-07 @ 01:00:26
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0