From hell to heaven

Jahaja, denna dag började inte bra. Kanske inte skitdåligt, men inte bra! Allt började när jag skulle ut med hunden. Hon får syn på en katt och drar åt helvete. Jahaja, tänkte jag. Men jag reagerade snabbt och hann rycka till innan hon ryckte till mig. Bara 10 meter fram så mötte jag upp en hund, jag stannade till för jag antog att antingen matte eller husse skulle dyka upp bakom buskarna. Men nähe, det gjorde dem inte. Fan också.. En hanhund och Wilma (min hund) löper. Shit, hur ska jag göra detta ? Tog tag i den andra hunden, försökte släpa de båda hundarna en bit ner mot husen i hopp om någon som var ute och letade efter sin bortsprungna hund. Men det var utan resultat. Så jag stod där, trött och arg på folk som inte tar hand om sina hundar tills det kom ut 2 byggarbetare som hjälpte mig med att ringa på ett hus där de visste att det bodde hundar. Men ingen var hemma, sedan frågade vi andra grannar men de visste inte. Nehe tänkte jag, jag börjar skolan snart och jag har inte tid med detta. Snälla som de här två männen var så höll de i hunden tills jag och Wilma hade kommit bort en bit så vi hann springa hem. Tack gode gud! Inte nog med denna lilla incident, när jag väl var klar för att åka till skolan, alldeles för sent än vad jag borde hade det börjat regna.... Jävlar vad less jag var då. Jävla måndagar som mamma brukar säga. Jag kom till skolan iaf, och där började vändpunkten.



Jag var i skolan, det var god mat och självklart trevliga människor. Det är det alltid, men ändå. Sedan fick vi gå hem tidigt, det är anledningen till varför jag är hemma nu. SKÖNT! När jag kom hem blev jag skitglad för paketet jag väntat på hade kommit! =D Wehooo! Mormorspaket!!! Jag nästan slet upp det och blev glad även när jag öppnat det. Det var en massa fina klänningar till mig. Här är dem:


(det var en klänning till, en blå v-ringad både fram och bak. men dessa var mina favoriter) 
TACK MORMOR ! <3


Nu ska jag sticka till farmor och farfar för att leta saker till Niclas studentskiva. Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Sus

Åååhh, vilka fina klänningar!

2009-05-12 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0