Första jobbdagen

Tjofräs.

Idag var jag i skolan, trött och grinig gick jag upp. Var trött så jag lätt skulle kunna börja gråta vilket jag höll på att göra när mina kära bordsgrannar satt och jävlades med mig. Gustav petade in pennor i örat eller blåste i det och jag antar ni vet hur jobbigt det är, medans Martin på andra sidan om mig satt och petade in sitt finger mellan revbenen på mig hela tiden... Herregud.

Sedan efter skolan var det snabbt hem hämta de saker jag glömt som jag behövde till jobbet. Sedan direkt till jobbet. Fick skjuts av farmor och farfar, tack så mycket för det! Hade aldrig hunnit annars.

Jobbet gick bra, det var sjukt svårt till en början och jag var faktiskt ganska nervös innan. Men tillslut började allting lossna och jag klarade det hyfsat. Finns mycket kvar att lära men detta var en bra bit på vägen. =) Hade en mycket trevlig handledare idag och det var en bra stämning. Kul! =) Så här såg jag ut, kanske inte riktigt lika löjlig som jag ser ut på bilden men den bjuder jag på.. Haha.



och här är mina skor som kostar 350 kr och jag jobbade för enbart 300 idag. känns tugnt men sånt är livet. ;)


töntigt va ? hahaha.



När jag kom hem var jag trött som ett as, inte så konstigt kanske eftersom jag var trött redan när jag vaknade. Hursomhelst, ska snart träffa michaela. Kan bli bra. Så tjingeling på er <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

VA?! måste man ha McDonalds skor! hahahah :D

2009-05-14 @ 21:23:16
Postat av: Sivan

Haha Donken skor. Det tog hem första pris idag Haha :D Jihoo!

2009-05-15 @ 00:12:51
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: christina

I am surprised you have to buy the shoes- Of course nobody wants to have used shoes.

Take it like a trophy for the job at MacDonalds.

Well done Emelie! Many people would envy you.

Love from Grannies

2009-05-15 @ 03:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0