Onsdag eftermiddag och kväll

Sitter just nu med en skittråkig svenska uppgift, men som måste göras även den...
Tänkte ta en snabb paus och berätta om gårdagen, inte morgonen för den har ni ju redan hört om. Det var en låång morgon och en kort kväll kan man väl säga. :)

Jag gick ju till praktiken, kände mig skit duktig men anfådd och svettig som en gris när jag väl kommer fram. När eleverna kommer så frågar en efter en "VEM ÄR EMPA?" Typ skriker. Redan där anade jag onåd.. Åh herregud, hur skulle detta sluta kände jag? Lite smått nervös började man bli, undra vad de sagt om mig egentligen? Som tur var hade jag marie där, hon var tok lugn förutom i typ 1 min då hon också var nervös. :P
Men det gick bra, det enda jag kände av var att det gick lite småsegt framåt. Första klassen var jobbigast att hantera men jag tror ändå de tyckte det var roligt att ha lite andra idrottslärare. Jaja, det är dags på fredag igen, då ska vi se till att göra det riktigt bra! :) Då har jag min systers klass också, mohahaha! :D




Efter praktiken var det bara att hoppa på bussen mot vallentuna för att sedan byta till tåget mot täby, påväg dit ringer pappa och säger att bilen är klar. Yes, då var det bara att åka dit då istället för att spendera pengar. PRECIS vad jag behövde, eller hur ? ;)
Åkte hem, la mig i soffan och slappade väntade på mat och åkte sedan upp till ishallen för att träna. Yay, bara 50 minuters pass. Jag personligen älskar dem medan jag vet att vissa tycker de är för korta, men de skiter jag i. Haha. Det gick helt okej på träningen och idag är det seriepremiär mot järfälla, kom dit vettja ?! 19.40 i vallentuna ishall!

Efter träningen åkte jag upp till farmor och farfar en stund för en fika och jag skulle lämna farfars vantar. :) Hursomhelst, nu måste jag plugga vidare.



Puusssheeej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0