svårt..

att leda en grupp är svårt, att skriva om ledarskap är ännu svårare.

"jag ser mig själv som en demokratisk ledare, jag vill se att alla är delaktiga och kan få känna sig det... någon form av planering av struktur är en bra sak, men att vara kreativ och flexibel under tidens gång är inte någon nackdel snarare en fördel för dig och din grupp.... då du leder är det viktigt att du.... efter du genomfört det du gjort som ledare så kan du ställa dig frågan vad som gick bra eller dåligt och det är du gemensamt med gruppen som kan svara på det då kommunikationen däremellan också är en viktig del i ledarskapetsfunktion blablabla, någonting." (nej, det står inte med något av detta i min text, men det kunde gjort. hoppas bara det är mindre luddigt där...)


kan någon plugga åt mig är ni söta ? :)


jag som ledare för hockeyskolan förra året, yay!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gulligull....fast vissa småbarn var så jobbiga:P

2009-10-22 @ 17:26:48
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0