Tuessssssssday

Hej och hallå.

Jag tänkte skriva att jag är nyss hemkommen från jobbet, men det är jag faktiskt inte .. Har varit hemma ett tag och nyss slog det mig tanken att jag inte alls hade behövt sitta här och tråka ett tag, även om jag behövde ta det lugnt så hade jag kunnat ta mig upp till ishallen för laget har matchservice idag. Hade ju varit nådigt skönt att få den delen avklarat! Menmen.. Lite efter i hjärnan som man är får man skylla sig själv.



Idag har jag jobbat för er som inte förstod det, 10-17 blev passet då jag egentligen skulle jobbat till 16, fick vänta 4,5 h innan jag fick min första rast, var hungrig och helt slut. Inte nog med det så var storcheferna där också, åhnej... Det var i princip kaos på jobbet och typ ALLA arbetsledare var där, hm.. Då gäller det att man sköter sig typ. :P Jaja, det gick väl ganska bra och ändå ganska fort då det aldrig var en lugn stund, det var superskönt att få rasten sen och sitta och prata av sig lite med Sofia, en snäll pys det där asså.

Hursomhelst, det jag väntar på är mördarpasset. 21.30-23.... INTE OKEJ! Men, efter kommer patrik hit så .. :) jag klarar mig nog. Förresten, hans hår blev jättefint det lilla jag såg imorse innan jag var tvungen att åka till jobbet. Jag sa ju att det skulle gå fin fint! ;)

Pusselipuss.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Skötte du dig då?:P

2009-10-28 @ 11:35:25
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0