What a morning!

Hej och Hallå! =)

Jag vaknade upp av att två av mina väckarklockor ringde, woho. Första gången på länge jag faktiskt vaknade av dem!! Sen att de ändå fick ringa och pappa fick komma upp och dra mig ur sängen kan vi glömma. Haha.. Jag skyndade mig som en tog (stress) för att köra bilen (och pappa) till verkstan. ;) På väg dit började det snöa och herrejösses vad halt det var, i en sväng kändes det som att bilen lyfte typ. Inte nog med det så precis när vi svänger in till verkstan så kommer mitt tåg, fan också. Nu skulle jag bli sen till skolan som vanligt.
Jag och pappa lämnade bilen där, sedan tog vi vårt pick och pack och gick mot tåget. När vi kom till stationen stod pappas tåg där och han fick springa sista biten, sedan stod han som ett fån och stirrade på tåget enda tills tågföraren öppnade sitt fönster och sa åt den där puckade medelåldersgubben att trycka på knappen. Hahahahahahahaha.



Efter att ha suttit och fryst tårna av mig på stationen så kom äntligen mitt tåg, väl i vallentuna var jag 40 minuter sen till lektionen. Jag kände för att skita i den, men nej jag skulle nog dit ändå. När jag kom in i skolan märkte jag att jag glömt nycklarna hemma. Fuck också, det betydde att jag inte hade några matteböcker att hämta heller. Där var det bra nära att jag vände på klacken och gick hem igen, men nej jag var en stjärnelev och gick upp för alla dessa trappor i skolan.



Sen påväg hem så kom jag på att hur fan ska jag komma in hemma om jag glömt nyckeln, det här är inte sant. Tycker inte ni att det räcker nu ?? Men som tur var har min syster tappat bort sina nycklar så mamma hade gömt ett par utanför, yeehaa! ;)


Nu sitter jag här, klockan är inte ens tolv och allt detta har hänt idag. Detta bådar inte gott, haha. Kvar idag återstår praktik och träning.
PUSS OCH HEJ! <3

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha du ska inte komma och säga att du inte har ett händelserikt liv iaf gumman! Sitter och käkar upp "dina" Polly,det är lugnt va =)<3

2009-10-14 @ 12:53:27
Postat av: Pappa

Vad är det för medelåldersgubbe du snackar om ??

2009-10-14 @ 23:27:30
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0