3 arbetsveckor som heltidare..

Jaha, nu var det dött här igen.. Haha.

Idag eller just nu är det lördag förmiddag, och sist jag blogga var det lördag, eftermiddag? Det betyder att det har gått en vecka. Ännu en arbetsvecka dvs, jag har jobbat igenom 3 veckor som heltidare. Det känns bra, jag trivs med tjejerna. Natalia och Johanna. Det är super!




Just nu:
Jag håller på att fixa frukost åt mitt hjärta, hoppas han blir glad. :) It´s his favorite.

Och det som hänt denna vecka, ja.. Jag har blivit beordrad långa promenader istället för hockey tack vare bajskortisonet. Blä! Dopingpapper skulle fixas, men det verkar inte hänt något? Hm, jaja. Det löser sig nästa vecka. :)

Kommentarer
Postat av: christina

Hi there,

glad you like your job. It's very social also, isn't it. Wilma would be the perfect company for you when taking loong walks. You were really good with your training over here. Keep it up!



Love from grannies

2010-08-29 @ 18:03:06
Postat av: Pappa

Juste - Ny layout - Det rör sig ju i alla fall lite på din blogg. Det är bra och kul :-)

2010-09-02 @ 15:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0