Hallå i blåbärsskogen!

Hej och Hopp. Nu var det ett tag sedan igen! :P
Sitter här med plåster på fingret och jag är såå känslig just nu känner jag bara för att jag råkat dra av en nagel på tok för långt in.. Men förstår ni hur djävulskt ont det gör!?
Hursomhelst, rapporten jag höll på att dö av förra veckan blev klar fredagen 01.05, kändes okej. Och resterande fredagen gick smärtfritt framåt. På fredagskvällen var det dags för almtuna match, vinst ännu en gång. Sedan hem med Patrik till Vallentuna för lite sömn och tv. Lördagen bestod av träning och jobb som vanligt och sedan hem till jaktvägen som vi nu blivit av med då Patriks vän som vi lånade den av kommer hem från Thailand idag.

Idag är det tisdag och igår var jag ledig så veckan har börjat rätt lugnt, denna vecka är det fullt fokus på projektarbetet och därför tar vi sovmorgon imorgon till 11.40. Hur bra är inte det? :)
Tisdagen bjuder på hockey, patrik och ja, inte så mycket mer. Men det duger utmärkt!

Tjofrääääs ! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Näe, är ni inte kvar? =( Ni får ta och hitta ngt nytt!

2010-02-02 @ 21:01:37
URL: http://kajiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nix, not anymore. :) Ja, det ska vi göra. Först måste jag börja jobba ordentligt och så!

2010-02-03 @ 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0