Onsdag

Hej och Hallå.

Kände att jag inte orkade stressa iväg till bussen som nu går om 3 minuter mot väsby så jag passar på att slänga iväg ett inlägg. :)
Jag är vrålförkyld som ni vet, men det gör ingenting för skolveckan har varit ganska så skön. Idag tog jag sovmorgon från matten och imorgon så får vi vara lediga hela dagen. :D UNDERBART!

Missar hockeyn denna vecka, och 2 av de 3 sista matcherna förmodligen.. =/ Not so good!!... Jaja. Är man sjuk så är man.

Ska snart hem till Patrik, ska plicka med mig mina 2 Wallander filmer som vi inte hann se igår. Har blivit ett fan av Wallander! Har nog snart sett alla nya versioner iaf. :P Den vi såg igår, Cellisten var inte den bästa dock.. :P Den var lite seg och ohändelserik. kanske ska läsa någon bok i sommar?!, vi får se..



Aja, nu ska jag börja packa ihop lite saker jag ska ta med mig till Patrik. :) Blir kvar där över natten idag så, vi får se. Behöver verkligen göra en inpackning med mitt hår så det får nog bli en dusch eller så.

Jaajaa, tjaa så länge! <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

Emelie är sämst på att blogga;)

2010-03-02 @ 10:43:43
URL: http://viscomica.blogg.se/
Postat av: tove

Emelie är jättesämst på att blogga ;)

2010-03-03 @ 22:16:31
Postat av: Emelie

jaja, whatever..

2010-03-04 @ 15:07:14
Postat av: Frida

SV: Har släppt det nu men brast bara.. Händer ibland o var tvungen att avreagera mig :/ Men nu är jag glad =D <3

2010-03-04 @ 16:16:53
URL: http://fekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0