Day eleven - UNIVERSAL STUDIOS

Det var huuuur coolt som helst! Det ar min alsklings drom att aka dit och jag onskar att han fick vara med och uppleva allt detta. Fran parkeringshuset kom man in pa en shoppinggata och det var som att komma in i New York, lite lagre hus bara. En massa lampor overallt, kanske mer likt japan? Vad vet jag, har inte varit pa nagon av stallena. Sa vad betyder mitt uttalande, ingenting!

Sedan kom man in och det var en massa tuffa attraktioner och sen fick man aka en tur genom inspelningsplatser och titta pa kingkong 360 3D, det var asballt!!
Jag ar glad att mamma och pappa tog mig och sofia dit, det var jattehaftigt! :) Och jag onskar alla kunde fa mojligheten uppleva det. :)




Tyvarr var det valdigt mycket folk aven pa denna park sa att kotiderna var langa, men det var det vart! :)

Vi blev kvar dar hela dagen och hela kvallen, sen var vi helt utmattade sa det blev hem och sova som gallde! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0