Day four - Forever 21

Hej!

Det blev en lång promenad runt hela Magnolia med mamma och mormor. Det var skönt fast när jag kom hem hade jag skavsår under fötterna, ja mormor jag erkänner. Det kanske inte var de bästa skorna ändå..

Sedan dog jag i solen igen, tills mormor kom med ett fotbad till mig. :) Så då satt jag med det i solen och läste en tidning. Det var skönt!




På eftermiddagen tog jag och mamma en tur till Northgate vilket är som ett shopping center. Hann dock bara in i typ 3 affärer då en timme spenderades inne på Forever 21. Helt underbart! Jag skulle nog kunna tänka mig mer än hälften där inne och BILLIGT var det också!

Nu är det kväll, natt typ. Jag ska väl sova snart, hoppas jag.
Det är en något sånär jobbig dag idag, men det ska väl gå över.
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0