Day six - Macy's

Hej och Hallaaaa i blabarsskogen.

Haha, vad roligt det ser ut nar jag inte kan skriva med svenska bokstaver. Ni vet vilka jag menar...

Idag har vi strosat runt nere vid DownTown Seattle, varit brevid the skyscrapes you know. Men storre delen av tiden var vi inne pa Macy's. Det ar ungefar som Ahlens City. Nagra saker ar skitdyra och andra ar faktiskt helt okej i pris. :) Tyvarr blev det inget inhandlat for min del denna dag, tankte att man kunde spara lite pengar och kopa en souvenir fran Universal Studios till min alskling. :) Sen nar man kommer hem darifran har man ju fatt lon, hope it's a big one. ^^



Nu pa kvallen hander det ingenting speciellt, det blir val mat snart och sedan bankar vi oss i soffan aven ikvall. Maste ju packa lite ocksa forstass. Vi aker till LA imorgon och blir dar en vecka, bara familjen. Mormor och morfar blir kvar har i Seattle. Skulle behova ga en promenad eller cykla eller nagot, men det far vi hoppa over. Nagon dag maste bli en "vilodag", right?

Nej, nu ar det dags att sluta blogga for min del.
Hej och svej!

Kommentarer
Postat av: linn

Everyday is a vilodag för mig har :) haha. Men helt underbart med alla backar, sa ska forsoka ta tag i mig sjalv och ut och springa nagon gang :) hehe.

Ha det sa himla bra i LA nu sa hors vi snart! Halsa Mats :) Kramar

2010-07-18 @ 06:12:28
URL: http://sjostromlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0