Day three - Caution, HOT!

Dagen börjades med en spring/gå runda. Är sjukt dålig på att springa och min kondition är verkligen sämst, så det fick bli lite blandat. Lite intervaller som pappa lyckades döpa det till. Fast i självaverket tycker jag man ska kalla det "fat man running" eller något.
När jag kom hem fick det bli ett samtal hem till Sweden, till min älskling. Det var jobbigt, det jobbigaste är att det är galet långt kvar. Jag saknar honom! Nej, jag kan inte säga att jag inte njuter av att vara här, det är härligt och häftigt att få vara i USA absolut. Men i vissa stunder längtar man verkligen hem.

Idag har det varit varmt och soligt. Jag blev liggandes halvt medvetslös i solen i max två timmar och jag är röd som en kokt kräfta.. Så istället för att ligga kvar så åkte jag med mormor och handlade lite. :)



Nu är det mat, det är grillad oxfilé på menyn. Could it be better ? (Oxfilé är mitt favorit kött och mycket möjligt min favoriträtt också!)


TJOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0