Day two - Green Lake

Idag har vi besökt green lake, och där tog vi en promenad runt sjön och avslutade med en god lunch. :) Efteråt kom vi hem och jag däckade i sängen. Tidsskillnaden är inte så härlig faktiskt... Hoppas snart att jag kommer in i det. Här är klockan kvart i elva på natten, hemma är den väl kvart i 8 på morgonen.

När jag vaknat upp från mitt, halvt ide, så tog jag och sofia en cykeltur ner till Magnolia boulevard och kollade på alla amazing houses och den fina utsikten över stilla havet och staden Seattle. Sofia tog några bilder, kan eventuellt sno hennes kamera och lägga in några senare i veckan. Eftersom mormor och morfar bor typ högst upp på kullen/berget så blev det en redig cykeltur hem, så innan vi cyklade upp igen så tog vi varsin "Italian soda" på Tully´s Coffe nere vid village.

Här är ett exempel på husen ser ut nere vid boulevarden

När vi kom hem igen var det middagsdags och sen dess har vi legat och slappat framför tvn, just nu är det American´s got talent. Det är helt okej, men typ samma som hemma. :)



Hört att värmen slår ut er där hemma, hoppas ni klarar er. :) Här är det behagligt i alla fall.
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0