Tisdag

En grå helt vanlig skoldag har gått och sitter nu här framför burken försöker hitta inspiration för att eventuellt plugga lite matte, men det blir nog till att leta lägenhet, leta jobb, skriva personligtbrev och göra allt annat förutom matte för det går ändå inte.
Bilen blev hämtad idag också, den är trasig. Läcker bromsolja från vänster bakdäck. Hoppas den fixas snart, jag är handikappad utan. Svettas på en buss är inte min grej längre..

Ikväll är det 500 timmar som ska spenderas på enebybergs ip, med ispass och fyspass. Till natten börjar visa sig, sen är man hemma för en godnatts sömn. Längtar typ redan! :D

Imorgon ska jag försöka tvinga med min kära vän michaela till stan för att fixa patriks födelsedagspresent, om den inte fixas någonannanstans, men då blir det till på fredag. Vi kan iaf kika. =)

Kommentarer
Postat av: Pappis

Dax att byta intobild på dib blogg? Det är sommar nu, väl?



Ha det bra och ta det lungt.



Kram pappa

2010-05-15 @ 13:37:35
Postat av: e

ja, kanske det.. :P

2010-05-20 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0