regnig lördag

Jaha, idag är det den 18/9. Dagen innan valdagen, en helt vanlig dag innan röd dag egentligen. Idag har jag lagt min röst i alla fall, jag var och förtidsröstade. Det var inte alls spännande, jävligt trist faktiskt. Gick dit, tog vad jag skulle, lämnade in och åkte hem igen.

Jag har också hunnit med en sväng i Stinsens köpcentrum. :) Hittade mina skooor som jag ville ha men inte kunde köpa när de fanns i täby. Lyckligtvis fanns dem nu i Stinsen. Annars blev det inga fler inköp, vilket nog är lika bra. :D



Denna vecka har jag även sagt upp mig från Riksserielaget, dam ett som vi kallar det. Det känns bra! Det var rätt val även där. :) Känns skönt att äntligen ha bestämt sig och nu kanske jag kan fokusera på mig själv och exakt precis vad jag vill när jag vill!

Kommentarer
Postat av: anneli

betyder det att vi möts i div. 1 då eller slutar du helt?! saknar dig din prutt förresten

2010-09-22 @ 18:04:01
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0