dåligt med bloggande

HajjhajJ!

Nu vare väldigt längesen det blev ett blogginlägg.. Har tyvärr problem med att mmsa in en bild då telefonen skickar bilden som bildspelsbild och det kan inte blogg.se öppna. Jaja, not a big problem. Får se till att blogga när jag är vid en fast punkt, dvs en dator.

Det som har hänt är mycket och varierande.
Jag kan punkta upp och ge en kortare beskrivning, för att inte bli allt för långrandig.

- Plugg
Har ju självklart pluggat en hel del. Vi har även haft skoj i min älskade studiegrupp, så jäkla underbara tjejer! Vi invigde MAX hamburgerrestuarang på deras öppningsdag i Västerås, vilket varit ett måste sen vi såg skylten. Bra jobbat och bra tajming med skola just den dagen!


- Arbetsintervju inför sommaren
Jag var på arbetsintervju för hemtjänsten i Vallentuna. Man utgår från ett ställe som heter Rosen, som ligger vid Rosengårdens äldreboende. Suveränt, bara att gå upp för skogen. Sånt gillar vi! Jag tror jag fick det, hon bad mig i alla fall boka in ett möte där information skulle ges ut inför sommarens arbete. Men de hade som rutin att ringa efter referens så jag måste vänta tills hon har gjort det och nu var det självklart påsklov så då åker folk bort.. Jaja, bara att hålla ut tills nästa vecka!
- Mormor har fyllt år, 45 var det väl? Tihi! ;)
Förlåt mormor, men om mamma inte säger till när du fyller år blire svårt att säga grattis. Så grattis i efterskott gulledu! Snart ses vi så då får vi väl fira din 45årsdag ordentligt ! ;) Hahaha! Kramar till er!
- Tjejkväll
Mamma i London och Pappa i Finland, kan inte bli bättre lämpat för en rejäl tjejkväll! Och det var precis det som blev. Men det var superkul och supermysigt sen mådde man som man förtjänade dagen efter, sånt man får ta. Snart är jag väl back on track igen!
- Myskväll
Träffade 3 underbara tjejer, Anna, Josephine och Maria och vi tog en middag i Vaxholm. Trevlig kväll med god mat och väldigt bra sällskap. Tack för det! <3
- Patrik
Självklart har jag umgåtts med min älskling också. Vi har dock inte hunnit göra något speciellt, blir rätt mycket när jag pluggar och så men imorgon åker vi iväg på "semester" till hans pappa. Tyvärr åker pluggböckerna med även dit.
- Lagavslutning
Vi hade även avslutning med mitt lag, som jag hade anordnat. Det blev först lasergame på lasedome, surbrunnsgatan inne i stan. Superkul och Supersvettigt! Sedan begav vi oss vidare bara över gatan för lite nutrition. Alltså, det blev middag på Hard Rock Café. Bra mat, bra personal och bra sällskap. Kunde det bli bättre? Naej, skulle inte tro det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0