Musikens dag

Hejhopp!

Igår var det en solig torsdag, dock inte så varm.
Började dagen med gym, skönt att ha avklarat det! sedan var det bara att åka hem och sätta igång att plugga, fast det blev det inte så mycket av för jag åkte och hämtade wilma istället. :) Vi åkte hem, sen satte jag igång och plugga mer seriöst. med spotify dunkande i bakgrunden.

På kvällen var det dags för musikal, som tidigare nämnt. Hair på stadsteatern, den var jättebra! Lite snurrig emellan åt, men har inte heller sett den riktiga filmen så jag har inget bra att jämföra med. :) Men sångarna var duktiga och skådisarna likaså.
Extra kul att "Kaj Lindgren" från gamla tv-serien "Tre kronor" var med! :D





Nu ska jag åka till sollentuna och plugga alldeles strax, till lunch blir det grillning om vädret tillåter. Det ser så ut i alla fall! :)

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0